ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР (ОФЕРТА) ДЛЯ КЛІЄНТІВ

Ці правила є публічним договором (офертою) (надалі – Договір) і відповідно до положень ст. ст.205, 633, 634, 638-642 Цивільного кодексу України умови публічної оферти є однаковими для всіх, а особа, яка приймає викладені в Договорі умови стає Замовником (акцепт Договору рівнозначний укладенню/підписанню Договору на умовах, викладених в цьому публічному договорі (оферті)) сервісу www.psyhology.com.ua (надалі – Сервіс/Сайт).

У разі незгоди з умовами цього Договору з боку Замовника, останній зобов’язаний не здійснювати дії направленні на замовлення консультації на Сервісі або месенджері, в тому числі і їх оплати.

  1. ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ

1.1.      Адміністратор – власник Сайту/Сервісу або особа, якій власник Сайту доручив виконувати будь-які дії, необхідні для забезпечення роботи Сайту та для забезпечення взаємодії з Користувачами.
1.2.      Акцепт – надання Замовником повноı̈ та безумовноı̈ відповіді Адміністратору на пропозицію укласти договір про надання послуг Фахівцем із застосуванням Сервісу, шляхом заповнення направлення запиту на проведення первинної консультації.
1.3.      Замовник – фізична особа, яка володіє відповідною цивільною право- та дієздатністю у розумінні положень діючого законодавства України і приєднується до умов цього Договору.
1.4.      Замовлення – доручення на надання послуг, розміщене Замовником в Сервісі.
1.5.      Запит на Послугу – повідомлення, яке залишає Замовник  Сервісі та/або за допомогою Месенджера.
1.6.      Консультація/Сесія – фахові поради Фахівця з питань надання психологічної допомоги у вигляді порад, рекомендацій щодо вирішення життєвих психологічних проблем.
1.7.      Користувач – будь-яка особа, яка відвідує Сайт.
1.8.      Матеріал – письмова консультація або матеріали, які залишаються після усної консультації, файли в форматі PDF, відеозапис, аудіозапис, чек-листи тощо, які передаються Замовнику по результатам надання консультаційних послуг. Така відповідь може бути передана як окремим файлом чи документом, так і у формі повідомлення в соціальних мережах чи месенджерах в режимі діалогу між Замовником та Фахівцем.
1.9.      Месенджер – безкоштовний мобільний додаток, який використовується для обміну миттєвими повідомленнями, обміну фотографіями, відео, аудіозаписами та для групових чатів. Серед найпоширеніших додатків Telegram, Viber, WhatsApp та інші.
1.10.    Сайт/Сервіс – сукупність даних (текстів, графічних і дизайнерських елементів, фото, відео та інших результатів інтелектуальноı̈ діяльності, комп’ютерних програм), що пов’язані між які об’єднані як за змістом, так і за навігацією під єдиним доменним ім’ям, посилання на яке є на Сторінках, та забезпечують доступність цієı̈ інформаціı̈ для кінцевих споживачів. Для цього Договору під сайтом Сторони розуміють веб-сайт, який доступний у мережі “Інтернет” за посиланням https://www.psyhology.com.ua/.
1.11.    Фахівець – особа, яку залучає Адміністратор для надання відповідних консультативних послуг  у вигляді порад та рекомендацій щодо вирішення життєвих психологічних проблем.
1.12 Конфіденційна інформація – інформація, що містить відомості про фізичних та юридичних осіб – контрагентів, партнерів та співробітників Сторін, комерційна інформація Сторін, яка знаходяться у володінні, користуванні або розпорядженні Сторони, доступ третіх (сторонніх) осіб до якої обмежений Стороною.
Конфіденційна інформація включає в себе: інформацію про клієнтів (їх персональні дані) та партнерів, з якими Стороною налагоджені ділові стосунки (укладені договори, заплановані контракти, які можуть бути укладені у майбутньому), у тому числі відомості (предмет, ціна, порядок виконання, строк) про укладені,  інформація про переговори з клієнтами, а також персональні дані та інша інформація, що має обмежений доступ та відноситься Стороною до комерційної інформації.

  1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

2.1.      Обраний Замовником Фахівець через Сервіс зобов’язується надати Замовнику консультаційні послуги, зміст яких полягає в наданні допомоги у вигляді порад, рекомендацій щодо вирішення життєвих психологічних проблем. Замовник згідно з цим договором зобов’язується прийняти і оплатити послуги на умовах, визначених в цій оферті та/або приватних повідомленнях на Сайті чи діалоговому вікні в месенджерах.
2.2.      Вартість конкретної Послуги (консультації)  може бути визначена на відповідній сторінці Сервісі, які адмініструються Адміністратором,  рекламних матеріалах, приватних повідомленнях  в соціальних мережах чи діалоговому вікні в групових чатах месенджера.
2.3.      Послуга в форматі усної консультації надається у вигляді дзвінка чи відео-дзвінка та/або очної консультації на вибір Замовника. У випадку, якщо Замовник бажає здійснити запис такого дзвінка, він зобов’язаний повідомити Фахівця про запис до початку проведення запису. У випадку запису дзвінка, такий запис набуває статусу переданих матеріалів і на нього поширюються регулювання щодо матеріалів, як це передбачено цим Договором, зокрема такий запис може бути використаний для особистого користування і не може бути поширений будь-яким способом, в т.ч. поширений, переданий і т.д.
2.4.      Послуги можуть надаватись неповнолітнім особам із обов’язковим повідомлення батьків або осіб, які їх заміщують.

  1. ПОРЯДОК ВИКОРИСТАННЯ САЙТУ КОРИСТУВАЧАМИ

3.1.      Користувач може використовувати Сайт для пошуку необхідного Фахівця.
3.2.      Користувач обирає Фахівця, послугами якого має намір скористатися, та заповнює реєстраційну форму зі своїми контактними даними для зв’язку та з суттю питання, яке Користувач хоче обговорити з Фахівцем.
3.3.      Користувач у повній мірі відповідає за наслідки надання недостовірних чи неповних контактних даних.
3.4.      Система дозволяє зв’язатись Користувачеві з Фахівцем та Адміністратором для домовленості про проведення зустрічі.
3.5.      У випадку, якщо Фахівець протягом 24х годин з дати запиту не зв’язався з Користувачем, то Адміністратор може запропонувати іншого фахівця Сервісу, який буде відповідати запитам і вимогам Користувача.

  1. ПОРЯДОК ПРИЙНЯТТЯ ОФЕРТИ

4.1.      Акцептування  умов оферти вважатимуться конклюдентні дії – направлення Замовлення на послугу та/або оплата Замовлення, в т.ч. використання онлайн платіжного засобу для оплати за Замовлення. Моментом акцепту цієї оферти є підтвердження Замовлення в діалоговому вікні месенджера або через будь-який канал зв’язку, який з’єднує Замовниказ Фахівцем чи Адміністратором.
4.2.      Договір вважається укладеним без його подальшого підписання з моменту отримання Акцепту. Акцептуючи Замовник також підтверджує, що повністю розуміє та погоджується із умови цього Договору.
4.3.      Замовник підтверджує, що остаточним вигодонабувачем результатів надання послуги  за цим Договором є безпосередньо він чи інша особа, яка уповноважує його на придбання таких послуг. У випадку придбання послуг на користь третіх осіб, або оплату за які здійснюють інші особи, відповідальність перед такими особами за цим Договором несе Замовник, а у відносинах між Замовником та Адміністратцем саме Замовник є стороною Договору, якщо сторони не домовились про інше.
4.4.      З метою акцепту (погодження) умов цього Договору Замовник зобов’язується надати про себе таку інформацію:
– прізвище, ім’я;
– email адресу
4.5.      З метою виконання умов цього Договору Замовник надає Адміністратору згоду на обробку у будь-який спосіб його персональних даних, наданих Замовником особисто або через третіх осіб, протягом усього строку дії цього Договору. У випадку, якщо протягом строку дії цього Договору Замовник надає Адміністратору  персональні дані третіх осіб, то він гарантує законність їх отримання і наявність згоди цих осіб на обробку таких персональних даних Адміністратором.
4.6.      Для забезпечення дотримання конфіденційності та збереження конфіденційної інформації Адміністратором може проводити шифрування та зміни в персональних даних, які можуть бути повернуті в оригінальний вигляд лише у випадку, який передбачено п. 11.4. цього Договору.

  1. ЦІНА ПОСЛУГ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ

5.1.      Ціна на послуги зазначаються на Сайті і залежать від обраної послуги та її тривалості.
5.2.      Після першого контакту Замовника з Фахівцем через Сайт, Сторінки або діалогове вікно в месенджерах, Фахівець може додатково визначити тривалість та вид сесії, а Адміністратор остаточну вартість консультації/послуги.
5.3.      Розрахунки між Сторонами здійснюються шляхом перерахування грошових коштів через онлайн-платіжні системи, що використовуються Сайтом, або на розрахунковий рахунок, вказаний Адміністратором. Порядок оплати та реквізити/посилання на платіжну систему зазначаються у відповідному повідомленні або безпосередньо на Сайті.
5.4.      В ціну послуги входить комісія Адміністратором, а також вартість послуги Фахівця.
5.5       Бронювання часу усної консультації здійснюються шляхом перерахування грошових коштів на рахунок вказаний Адміністратором чи через онлайн платіжні системи. Замовник здійснює такий перерахунок не пізніше ніж за 24 до проведення сесії.
5.6.      Комісія, яка може зніматись банківськими та фінансовими установами за перерахунок грошових коштів, покладається повністю на Замовника, якщо інше не домовлено із Адміністратором.
5.7.      Після повної  оплати кошти не повертаються, крім випадків зазначених в розділі 8 цього Договору.
5.8.      Сплачена бронь сесії є забезпечувальним  платежем, не повертається Замовнику та є заставою в розумінні чинного законодавств.
5.9.      Замовник не може вимагати зниження вартості послуг чи повернення коштів, у випадку, якщо він не скористався замовленими послугами.
5.10.    Грошові кошти сплаченого бронювання (завдатку) не повертаються Замовнику:
5.10.1. у випадку відмови з боку Замовника від проведення консультації менше ніж за 24 години;
5.10.2. запізнення більше ніж на 15 хвилин від домовленого часу проведення консультації без попередження заздалегідь.
5.11.    Якщо випадки, про які зазначені в п. 5.10 Договору, мали місце через дію форс-мажорних обставин, на які не міг вплинути Замовник, то про такі обставини має повідомити Замовник Адміністратора/Фахівця в порядку і строки передбачені розділом 10, а Фахівець спільно з Адміністратором може  прийняти рішення про перенесення консультації на інший час і дату.

  1. ПОРЯДОК ТА СТРОКИ НАДАННЯ ПОСЛУГ

6.1.      Послуги надаються в мережі “Інтернет”, про що вказується при замовленні послуги. Послуги оплачуються до початку сеансу шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок  або через платіжну систему в порядку і спосіб передбачений цим Договором.
6.2.      Рекомендації при наданні допомоги Замовник отримує на основі особистого спілкування з ним Фахівця як підсумок аналізу проблеми, вивчення того, як вона виникла в житті клієнта. При наданні такої допомоги за цим договором Фахівець проводить таке консультування особисто.
6.3.      Адміністратор та Фахівець не несуть відповідальність, якщо Замовник пропустив проведення усної консультації на заброньований і домовлений час.
6.4.      Для проведення усної консультації Сторони попередньо бронюють дату та час проведення такої консультації. Визначений час закріплюється за Замовником після повного перерахування грошових коштів в порядку встановленому п. 5.3.-5.6. Договору.
6.5.      Сесія проходить через сторонні застосунки за погодженням між Замовником, Фахівцем і Адміністратором. Адміністратор не несе відповідальність за коректність роботи сторонніх застосунків, але може радити застосунки, які мають кращий ступінь захисту конфіденційної інформації та стабільну роботу.
6.6.      Замовник самостійно нотує всю інформацію, яку він отримує під час усної консультації. За погодженням із Фахівцем Замовник може проводити аудіозапис усної консультації або робити нотатки. У випадку не попередження Адміністрації про такий запис або нотатки, Замовник сплачує Адміністрації штраф в розмірі вартості консультації.
6.7.      Моментом виконання надання послуг вважається початок надання усної консультації та/або передача доступу до оплачених Матеріалів. Замовник споживає послуги шляхом вислуховування фахових порад Фахівця або  перегляду Матеріалів. Усі Матеріали є авторськими та суб’єктивними, Замовник може не погоджуватися із позиціями викладеними у цих матеріалах. Авторські майнові права на всі Матеріали належать Адміністратору.
6.8.      У випадку порушення умов оплати послуг Адміністратор має право розірвати договір в односторонньому порядку та обмежити доступ до матеріалів.
6.9.      В випадку скасування зустрічі менше ніж за 24 години з боку Фахівця (крім випадків, коли таке скасування здійснюється через форс-мажорні обставини), то наступна консультація буде проведена Фахівцем безкоштовно.

  1. РОЗГЛЯД СКАРГ КОРИСТУВАЧІВ

7.1.      Фахівець зобов’язаний надати послуги на рівні, який характерний для такого типу послуг, та дотримуватися етичних правил поведінки під час спілкування з Користувачами, а також дотримуватись етичних норм, що закріплені Етичним Кодексом Української спілки психотерапевтів, Етичним Кодексом Європейської Асоціації Психотерапії.
7.2.      Користувач вправі подати Адміністратору скаргу на поведінку Фахівця. Адміністратор самостійно визначає строк і порядок розгляду таких скарг. У випадку, якщо за результатами розгляду скарги факти неетичної і непрофесійної поведінки Фахівця підтвердяться, то Адміністратор вправі видалити інформацію про Фахівця з Сайту та поширити інформацію про такі факти серед професійних асоціацій, а також на будь-яких інших ресурсах серед необмеженого кола осіб.
7.3.      Адміністратор не несе перед Користувачами відповідальності за дії Фахівців та за якість їхніх послуг.

  1. ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ

8.1.      Замовник не менше ніж за добу до моменту початку надання послуг може відмовитися від отримання послуги без пояснення причини. В такому випадку кошти, сплачені Замовником, повертаються в повному обсязі.
8.2.      У випадку, якщо Замовник відмовляється від послуги Фахівця після початку надання послуг або менше ніж за час, який вказано в п.5.10. Договору, кошти, сплачені Замовником не повертаються.
8.3.      Для реалізаціı̈ свого права на повернення коштів у випадках, передбачених цим Договором, Замовник направляє відповідне повідомлення Адміністратору в месенджер або на Сайт.

  1. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

9.1.      В випадку порушення умов оплати послуг Адміністратор має право розірвати договір в односторонньому порядку та обмежити доступ до Матеріалів.
9.2.      Адміністратор може односторонньо розірвати цей Договір та заблокувати доступ до Матеріалів та/або Сайту, месенджерів  у випадку виявлення фактів поширення (чи будь-якого відтворення) Матеріалів.
9.3.      У випадку виявлення Адміністратором порушень передбачених п. 9.2. цього Договору, Замовник зобов’язується сплатити штраф у розмірі 500% вартості послуг. Порушення можуть бути зафіксовані скрінами екранів, програмними засобами чи фактами доступу до онлайн-продукту третіх осіб чи будь-яким іншим розумним засобами.
9.4.      Адміністратор та Фахівець не несуть відповідальності за наслідки використання Замовником результатів надання послуги та/або матеріалів. Замовник використовує результати наданої послуги та/або матеріалів на свій страх і ризик. Адміністратор та Фахівець не несуть відповідальності за досягнення результатів, пов’язаних з практичним застосуванням інформаціı̈, одержаноı̈ в процесі надання послуги, передбаченоı̈ цим Договором.
9.5.      Жодна інформація, матеріали та/або консультації, що надаються фахівцями у рамках надання послуг за цим Договором, не можуть розглядатися як гарантії. Прийняття рішень на основі всієї наданої Фахівцем інформації знаходиться у винятковій компетенції Замовника. Замовник бере на себе повну відповідальність та ризики, пов’язані з використанням інформації та матеріалів, наданих Фахівцем у рамках виконання своїх зобов’язань за цим Договором.
9.6.      Замовник несе повну відповідальність за незаконний доступ та здійснення несанкціонованого втручання у роботу комп’ютерів, систем та комп’ютерної мережі відповідно до чинного законодавства України та отримання третіми особами доступу до конфіденційної інформації або інформації про надані послуги за цим договором.
9.7.      Сторони визнають недопустимим:
9.7.1. переходити межі допустимої етичної поведінки;
9.7.2. переходити на особистості та особисті образи;
9.7.3. використовувати ненормативну, образливу, обсценну лексику;
9.7.4. використовувати лексику і поведінку, яка перебуває поза нормальним стилем спілкування;
9.7.5. будь-яка інша поведінка або висловлювання, які виходять на рамки моральних засад суспільства та загально-прийнятої моделі поведінки.
9.8.      У випадку виявлення Адміністратором порушень передбачених п. 9.2. цього Договору, Замовник зобов’язується сплатити штраф у розмірі 300% вартості послуг. Порушення можуть бути зафіксовані скрінами екранів, програмними засобами чи фактами доступу до онлайн-продукту третіх осіб чи будь-яким іншим розумним засобами.
9.9. У випадку порушення норм вказаних у пункті 9.7 ,  Замовнику може бути відмовлено у наданні послуг та сплачені кошти за послугу не будуть повернені.
10        ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ
10.1.    Сторони звільняються від невиконання, неналежного виконання умов даного договору якщо таке невиконання, неналежне виконання сталось через обставини непереборної сили або обставини, які Сторони не могли передбачити до укладення даного Договору.
10.2.    До обставин непереборної сили Сторони відносять наступні: пожежа, катастрофа, стихійне лихо, війна, воєнні дії, витік газу, відсутність електроенергії, відсутність Інтернету з технічних причин, що не залежать від волі та можливостей Сторін (відключення Інтернет через відсутність оплати не вважається обставиною непереборної сили), зміни у законодавстві, що впливають на виконання даного Договору.
10.3.    Сторона, яка посилається на обставини непереборної сили, зобов’язується протягом 48 годин з моменту їх настання повідомити другу Сторону про настання таких обставин, а у випадку відсутності електроенергії та/або Інтернету не пізніше ніж за годину до початку сеансу з Користувачем.
10.4.    Належним підтвердженням обставин непереборної сили Сторони вважають довідку з Торгово-промислової палати, відповідний Акт з енергетичної служби та/або особи, яка надає Інтернет послуги.
10.5.    Сторони стверджують, запевняють та гарантують, що наявні (або існуючі в подальшому) військовій дії на території України та введений (продовжений) воєнний стан не будуть використані ними, як підстава для затягування або ухилення чи перешкода, у тому числі з підстав наявності непередбачуваних (форс-мажорних) обставин, від виконання ними власних зобов’язань за цим договором.

  1. КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ

11.1.    Сторони визнають, що вся інформація, яка прямо і опосередковано відноситься до виконання цього Договору, так само як і інформація, яку надає кожна із Сторін або будь-яка третя сторона, що має відношення до Сторін, що не є загальнодоступною і стала відомою Сторонам у результаті укладення та/або виконання даного Договору, вважається конфіденційною. Крім того, для цілей цього Договору конфіденційною вважається інформація, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з даним видом інформації, у зв’язку з цим є конфіденційною та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів, що вживаються Сторонами щодо збереження її секретності.
11.2.    Сторони  зобов’язується не розголошувати та не розкривати конфіденційну інформацію третім особам і не використовувати її в будь-яких цілях інакше, ніж в цілях належного виконання цього Договору, як протягом строку його дії, так і після його припинення.
11.3.    Уся конфіденційна інформація, передана Замовником Адміністратору та Фахівцеві, є і залишається власністю Замовника. Після припинення дії цього Договору Адміністратор та Фахівець зобов’язані утримуватись від будь-якого розголошення інформації, яка стосується Замовника, повернути Замовнику всі оригінали і копії будь-яких документів, які містять будь-яку Конфіденційну інформацію (за винятком цього Договору та документів, необхідних для належного виконання умов цього договору з боку Адміністратора та Фахівця, інших документів, які за чинним законодавством України повинні знаходитися у володінні Адміністратора та Фахівця).
11.4.    Обов’язок, який покладено на Адміністратора та Фахівця , щодо нерозголошення конфіденційної  інформації  не поширюється на випадки отримання інформації про те, що:
11.4.1. є загроза життю клієнта;
11.4.2. є загроза життю іншим особам.
11.5.    Адміністратора та Фахівець мають право повідомити в порядку передбаченому чинним законодавством компетентні органи про виявлені ним випадки, про які зазначено в п. 11.4. Договору та надати інформацію, яка є в їх розпорядженні.

  1. ПРАВА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ

12.1.    Усі права на контент, який розміщено на Сайті/Сторінках, а також всі матеріали, належать Адміністраторові.
12.2.    Права інтелектуальної власності на матеріали, контент на Сайті або на інших ресурсах, доступ до яких надано Адміністратором, зокрема, але не виключно, зображення, відео, логотипи, графіка, звуки, належать Адміністратору.
12.3.    Адміністратор також може використовувати об’єкти права інтелектуальної власності, що можуть належати іншим особам, на підставі відповідної ліцензії, договору чи іншої законної підстави.
12.4.    Адміністратор надає Користувачеві/Замовникові обмежену, невиключну, відкличну і без права субліцензування ліцензію на доступ до використання матеріалів (це означає, що матеріали можуть бути використані Замовником особисто і не призначені для подальшого поширення). Строк такої ліцензії залежить від матеріалів і територія поширення дії ліцензії – весь світ.
12.5.    Зазначений контент та матеріали можуть бути використані наступними способами: шляхом ознайомлення з ним (шляхом перегляду, прочитання, прослуховування, іншого ознайомлення в залежності від виду контенту та матеріалів, а також шляхом відтворення виключно в особистих цілях).
12.6.    Надаючи право на використання Замовником об’єктів права інтелектуальної власності використовувати для цілей виконання цього Договору, Адміністратор не передає будь-яких прав інтелектуальної власності на такі об’єкти та не надає дозволу на їх використання в цілях інших, ніж визначені Договором.
12.7.    Всі матеріали, надані Адміністратором Користувачу/Замовнику в процесі проведення зустрічі/консультації, а також результати фото- і відеозйомки, отримані Адміністратором під час проведення зустрічі/консультації, є результатом інтелектуальної діяльності Адміністратора.
12.8.    Виключне авторське право, в тому числі суміжні з авторським права належать Адміністратору. Всі матеріали, надані Адміністратором Замовнику в процесі надання послуг призначені тільки для особистого використання Замовника. Замовник не має права копіювати, публічно цитувати зазначені матеріали. Контент, розміщений на Сайті, Сторінках та матеріали не можуть бути скопійовані, опубліковані, відтворені перероблені, поширені, продані або використані в інший спосіб частинами або повністю без письмової згоди Адміністратора.

  1. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

13.1.    В разі виникнення спорів Сторони вживатимуть заходи досудового врегулювання спорів.
13.2.    До правовідносин між сторонами за цим Договором застосовується матеріальне право України.

  1. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ

14.1.    Договір діє протягом строку надання послуг, а в частині оплати – до повного розрахунку між Сторонами.
14.2.    Адміністратор має право в односторонньому порядку розірвати цей Договір у випадку:
14.1.1. невиконання Замовником своїх обов’язків за цим Договором;
14.2.1. передбачених розділом 9 цього Договору.

  1. ІНШІ УМОВИ

15.1.    Приєднуючись та акцентуючи умови цього Договору, Замовник надає Адміністраторові право на збирання, обробку та зберігання своїх персональних даних.
15.2.    Адміністратор може змінити умови цього Договору в односторонньому порядку в будь-який час шляхом публікації нової версії тексту цього Договору. Користувач/Замовник перед кожним використанням Сайту перевіряє актуальну версію правил і продовжуючи використовувати цей Сайт погоджується на будь-які зміни. У випадку незгоди зі зміненими умовами Замовник має право розірвати Договір в односторонньому порядку

  1. РЕКВІЗИТИ АДМІНІСТРАТОРА

Компанія Psyhology.com.ua
e-mail: psyhology.com.ua@gmail.com

 

 

ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР (ОФЕРТА) ДЛЯ ФАХІВЦІВ

Ці правила є публічним договором (офертою) (надалі – Договір) і відповідно до положень ст. ст.205, 633, 634, 638-642 Цивільного кодексу України умови публічної оферти є однаковими для всіх, а особа, яка приймає викладені в Договорі умови стає Фахівцем (акцепт Договору рівнозначний укладенню/підписанню Договору на умовах, викладених в цьому публічному договорі (оферті)) сервісу www.psyhology.com.ua (надалі – Сервіс/Сайт).

У разі незгоди з умовами цього Договору з боку Замовника, останній зобов’язаний не здійснювати дії направленні на замовлення консультації на Сервісі або месенджері, в тому числі і їх оплати.

  1. ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ

1.1.      Адміністратор – власник Сайту/Сервісу або особа, якій власник Сайту доручив виконувати будь-які дії, необхідні для забезпечення роботи Сайту та для забезпечення взаємодії з Користувачами.
1.2.      Акцепт – надання Замовником повноı̈ та безумовноı̈ відповіді Адміністратору на пропозицію укласти договір про надання послуг Фахівцем із застосуванням Сервісу, шляхом заповнення направлення запиту на проведення первинної консультації.
1.3.      Замовник – фізична особа, яка володіє відповідною цивільною право- та дієздатністю у розумінні положень діючого законодавства України і приєднується до умов цього Договору.
1.4.      Замовлення – доручення на надання послуг, розміщене Замовником в Сервісі.
1.5.      Запит на Послугу – повідомлення, яке залишає Замовник  Сервісі та/або за допомогою Месенджера.
1.6.      Консультація/Сесія – фахові поради Фахівця з питань надання психологічної допомоги у вигляді порад, рекомендацій щодо вирішення життєвих психологічних проблем.
1.7.      Користувач – будь-яка особа, яка відвідує Сайт.
1.8.      Матеріал – письмова консультація або матеріали, які залишаються після усної консультації, файли в форматі PDF, відеозапис, аудіозапис, чек-листи тощо, які передаються Замовнику по результатам надання консультаційних послуг. Така відповідь може бути передана як окремим файлом чи документом, так і у формі повідомлення в соціальних мережах чи месенджерах в режимі діалогу між Замовником та Фахівцем.
1.9.      Месенджер – безкоштовний мобільний додаток, який використовується для обміну миттєвими повідомленнями, обміну фотографіями, відео, аудіозаписами та для групових чатів. Серед найпоширеніших додатків Telegram, Viber, WhatsApp та інші.
1.10.    Сайт/Сервіс – сукупність даних (текстів, графічних і дизайнерських елементів, фото, відео та інших результатів інтелектуальноı̈ діяльності, комп’ютерних програм), що пов’язані між які об’єднані як за змістом, так і за навігацією під єдиним доменним ім’ям, посилання на яке є на Сторінках, та забезпечують доступність цієı̈ інформаціı̈ для кінцевих споживачів. Для цього Договору під сайтом Сторони розуміють веб-сайт, який доступний у мережі “Інтернет” за посиланням https://www.psyhology.com.ua/.
1.11.    Фахівець – особа, яку залучає Адміністратор для надання відповідних консультативних послуг  у вигляді порад та рекомендацій щодо вирішення життєвих психологічних проблем. Така особа проходить відповідну перевірку Адміністратором та верифікацію знань.
1.12 Конфіденційна інформація – інформація, що містить відомості про фізичних та юридичних осіб – контрагентів, партнерів та співробітників Сторін, комерційна інформація Сторін, яка знаходяться у володінні, користуванні або розпорядженні Сторони, доступ третіх (сторонніх) осіб до якої обмежений Стороною.
Конфіденційна інформація включає в себе: інформацію про клієнтів (їх персональні дані) та партнерів, з якими Стороною налагоджені ділові стосунки (укладені договори, заплановані контракти, які можуть бути укладені у майбутньому), у тому числі відомості (предмет, ціна, порядок виконання, строк) про укладені,  інформація про переговори з клієнтами, а також персональні дані та інша інформація, що має обмежений доступ та відноситься Стороною до комерційної інформації.

  1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

2.1.      Предметом цього Договору є питання співпраці та взаємодії між Адміністратором та Фахівцем під час надання психологічної допомоги залученим клієнтам Адміністратора.
2.2.      За умовами цього Договору Фахівець бере на себе зобов’язання в порядку і спосіб передбачений Договором консультувати залучених Адміністратором клієнтів щодо питань присвячених психо-емоційному стану та психологічної допомоги у вигляді  консультативних послуг, порад та рекомендацій щодо вирішення життєвих психологічних проблем, а Адміністратором бере на себе технічну частину розробки та підтримки Сервісу, його просування  та залучення нових клієнтів та користувачів
2.3.      Сторони погодили, що витрати на технічну частину розробки, підтримки, рекламування, популяризацію і просування Сервісу здійснюється силами і технічними засобами Адміністратора та залученими ним особами.
2.4.      Сторони погодили, що ціна послуг Фахівця, яка зазначена на Сайті включає в себе витрати Адміністратора на технічну, адміністративну та маркетингову підтримку Сервісу і  тому в подальшому між сторонами здійснюється розподіл отриманої винагороди в строки в розмірах погоджених Сторонами.
2.5.      Послуги Адміністратора за цим Договором включають в себе серед іншого:
2.5.1. технічна підтримка Сайту/Сервісу (хостінг, домен, сайт, наповнення сайту, закупівля та налаштування необхідних сервісів, онлайн-ресурсів, проведення своєчасних оплат за обслуговування і т.д.);
2.5.2. налаштування всіх технічних інтерфейсів і підтримка їх працездатність.
2.5.3. комунікації з  потенційними клієнтами та дійсними клієнтами;
2.5.4. безпосередня участь в залученні потенційних клієнтів до отримання консультаційних послуг Фахівця та оплата відповідних консультацій, до проведення яких  був залучений Фахівець;
2.5.5. організація проведення консультацій між Фахівцем та клієнтами, яких залучив Адміністратором через Сервіс,  соціальні мережі, месенджери і т.д. шляхом реєстрації у відповідних  формах запиту консультації;
2.5.6. реклама, просування, маркетингові заходи та інші види просування  на ринку надання психологічної допомоги і т.д.;
2.6.      Послуги Фахівця за цим Договором включають в себе серед іншого:
2.6.1. надання повної точної на правдивої інформації по питанням, присвячених  психологічній допомозі;
2.6.2. опрацювання ситуацій клієнтів з точки зору психологічної допомоги;
2.6.3. надання фахових порад та рекомендацій щодо вирішення життєвих психологічних проблем;
2.6.4. своєчасне виконання написання контентної частини по питанням і завданням отриманих від Адміністратора або залучених ним осіб;
2.6.5. надання аргументованих відповідей та консультації в випадку винесення спірних ситуації із клєінтами;
2.7.      Послуги Фахівця не обмежуються лише послугами зазначеними в п. 2.6 Договору та можуть бути розширені за згодою Сторін.
2.8.      При наданні послуг залученим Адміністратором клієнтам Фахівець зобов’язаний надати послуги на рівні, який характерний для такого типу послуг, та дотримуватися етичних правил поведінки під час спілкування з Користувачами, а також дотримуватись етичних норм, що закріплені Етичним Кодексом Української спілки психотерапевтів, Етичним Кодексом Європейської Асоціації Психотерапії.

  1. ПОРЯДОК ПРИЙНЯТТЯ ОФЕРТИ

3.1.      Акцептування  умов оферти вважатимуться конклюдентні дії – направлення заповнення заявки на приєднання до Сервісу в якості фахівця-консультанта Сервісу.
3.2.      Договір вважається укладеним без його подальшого підписання з моменту направлення Акцепту (направлення заповненої форми). Акцептуючи Фахівець також підтверджує, що повністю розуміє та погоджується із умови цього Договору.
3.3.      Фахівець підтверджує, що остаточним вигодонабувачем результатів взаємодії між ним та Адміністратором є безпосередньо він.
3.4.      З метою виконання умов цього Договору Фахівець надає Адміністратору згоду на обробку у будь-який спосіб його персональних даних, наданих Фахівцем особисто або через третіх осіб, протягом усього строку дії цього Договору. У випадку, якщо протягом строку дії цього Договору Фахівець надає Адміністратору  персональні дані третіх осіб, то він гарантує законність їх отримання і наявність згоди цих осіб на обробку таких персональних даних Адміністратором.
3.5.      Разом з реєстраційною формою Фахівець надає фото або скановані копії документів, які підтверджують його кваліфікацію та власне фото чи відео. Такі фото або скановані копії повинні бути надані у якості, яка забезпечує прочитання їх змісту Адміністратором.
3.6.      Після отримання інформації від Фахівця Адміністратор редагує таку інформацію з метою приведення її у формат, який відповідатиме формату оголошень, які розміщуються на Сайті.
3.7.      Відредаговану інформацію, яка буде розміщення на сторінці Фахівця, Адміністратор направляє Фахівцю для узгодження.
3.8.      Після узгодження інформації з Фахівцем сторони погоджують дату і час проведення інтерв’ю, яке проводиться телефоном або засобами відеозв’язку.
3.9.      Адміністратор перевіряє інформацію, надану Фахівцем. У випадку необхідності перевірка може бути проведена шляхом направлення запитів до професійних асоціацій та/або до будь-яких інших осіб, які можуть володіти інформацією про Фахівця. Заповненням і направленням анкети (форми), про яку зазначено вище, Фахівець надає згоду на направлення таких запитів.
3.10.    Фахівець несе відповідальність за надання недостовірних даних та/або документів. У випадку виявлення таких фактів Адміністратор має право видалити з Сайту інформацію про Фахівця, а також поширити будь-яким чином будь-яким особам інформацію про факти порушення Фахівцем цих правил.
3.11.    Після проведення процедури верифікації Фахівця (співставлення даних, перевірка досвіду і освіти, проведення інтерв’ю тощо) Адміністратор приймає рішення про публікацію сторінки Фахівця на Сайті з інформацією про Фахівця.
3.12.    Фахівець зобов’язаний повідомляти Адміністратора про будь-які зміни, які необхідно внести до наповнення сторінки Фахівця. Адміністратор розглядає такі запити Фахівця і приймає рішення щодо зміни на сторінці чи в оголошенні про Фахівця.

  1. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ ФАХІВЦЕМ

4.1.      Адміністратор залучає до отримання консультаційних послуг нових або дійсних клієнтів через Сервіс, соціальні мережі, рекламу та інші види просування.
4.2.      Фахівець зобов’язується дотримуватись інструкцій про надання послуг, які він отримує від Адміністратора після проходження процедури верифікації та розміщення сторінки Фахівця на Сайті.
4.3.      Облік залучених до отримання певної консультаційної послуги Фахівця проходить через Сервіс/месенджери, де клієнти залишаються відповідні заявки шляхом заповнення полей форми реєстрації, повідомлень та подальшої їх оплати.
4.4.      Погодження часу роботи Фахівця із залученим клієнтом може проходити такими способами:
4.4.1. Адміністратор за допомогою функцій Сервісу погоджує час з Фахівцем протягом якого останній надає свої консультаційні послуги,  і вже в визначені проміжки часу формуються консультації, які надаються конкретному клієнту;
4.4.2. Фахівець домовляється із залученим клієнтом напряму в месенджері, який формується після залишення залученим клієнтом заявки на Сайті;
4.4.3. інший прийнятний для Сторін спосіб
4.5.      По завершенню проведення оплаченої залученим клієнтом платної консультації послуги вважаються наданими з боку Фахівця і визначена Сторонами частина із сума коштів отриманих від проведеної консультації перераховується Фахівцеві протягом 3-х робочих днів.
4.6.      Сторони надають послуги одна одній віддалено шляхом взаємодії з використанням Сервісу, електронної пошти, інших засобів комунікації, продуктами компанії Google, систем управління проектами і т.д.
4.7.      Адміністратор має право в будь-який час контролювати хід надання психологічної допомоги, шляхом проведення опитування клієнтів та розгляду отриманих скарг.

  1. ВИНАГОРОДА ВІД СПІВПРАЦІ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ

5.1.      Ціна на послуги зазначаються на Сайті і залежать від обраної послуги, її тривалості та кваліфікації Фахівця.
5.2.      Винагорода Фахівця за надані послуги, в рамках цього Договору, включає авторську винагороду Фахівця за використання об’єктів інтелектуальної власності та передачу виключних майнових прав автора на них.
5.3.      Сторони до початку співпраці обговорюють відсоток від суми винагороди, який належить Фахівцеві з коштів, які надходять від залучених клієнтів, оскільки в ціну послуги входять витрати на підтримку, які понесені Адміністратором, а також вартість послуги Фахівця.
5.4.      Розподіл частин від отриманої винагороди може здійснюватись автоматично із застосуванням функціональних можливостей онлайн-платіжних систем. При цьому Фахівець доручає Адміністратору здійснювати реєстрацію відповідних кабінетів в таких платіжних системах.
5.5.      Зарахування коштів на розрахунковий рахунок, який вказує Фахівець, відбувається протягом 3-х робочих днів після завершення проведення сесії із залученим клієнтом.
5.6.      Відсоток винагороди, який належить до перерахування Фахівцеві, може бути переглянутий та узгоджений Сторонами.

  1. ПОРЯДОК ТА СТРОКИ НАДАННЯ ПОСЛУГ

6.1.      Послуги залученим клієнтам надаються Фахівцем як в мережі “Інтернет, про що вказується при замовленні послуги.
6.2.      Фахівець зобов’язаний неухильно дотримуватись стандартів і методів надання послуг, які зазначені в отриманій ним до початку співпраці інструкції.
6.3.      Консультація, протягом якої Фахівець працює із запитом клієнтів, які були залучені Адміністратором, проходить через сторонні застосунки за погодженням між клієнтом і Фахівцем. Адміністратор не несе відповідальність за коректність роботи сторонніх застосунків, але може радити застосунки, які мають кращий ступінь захисту конфіденційної інформації та стабільну роботу.
6.4.      В випадку скасування зустрічі менше ніж за 24 години з боку Фахівця (крім випадків, коли таке скасування здійснюється через форс-мажорні обставини), то наступна консультація буде проведена для залученого клієнта Фахівцем безкоштовно.
6.5.      Оскільки послуги між Сторонами здійснюють по принцепу співробтництва, то акт надання послуг між сторонами не складається.

  1. РОЗГЛЯД СКАРГ КОРИСТУВАЧІВ

7.1.      Клієнти, які були залучені Адміністратором, вправі подати Адміністратору скаргу на поведінку Фахівця. Адміністратор самостійно визначає строк і порядок розгляду таких скарг. У випадку, якщо за результатами розгляду скарги факти неетичної і непрофесійної поведінки Фахівця підтвердяться, то Адміністратор вправі видалити інформацію про Фахівця з Сайту та поширити інформацію про такі факти серед професійних асоціацій, а також на будь-яких інших ресурсах серед необмеженого кола осіб.
7.2.      Адміністратор не несе перед клієнтами відповідальності за дії Фахівців та за якість їхніх послуг. Фахівець самостійно відповідає за якість наданих послуг клієнтам.

  1. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

8.1.      Адміністратор може односторонньо розірвати цей Договір та заблокувати доступ до Матеріалів та/або Сайту, групових чатів із клієнтами у випадку виявлення фактів недоброчесної  роботи та неетичної роботи з боку Фахівця.
Під недоброчесною роботою Сторони розуміють:
8.1.1. копіювання інформації про клієнта з метою пропонування подальшої взаємодії з ним окремо поза межами Сервісу;
8.1.2. пропонування клієнтам працювати з Фахівцем поза межами Сервісу;
8.1.3. дії Фахівця по переманювання існуючих клієнтів на інші подібні Сервіси чи роботу особисто шляхом пропонування останнім необґрунтованих знижок, виплат будь-яких коштів або передачу цінностей прямо або опосередковано будь-яким особам;
8.1.4. дій по переманюванню клієнтів та пропонування клієнтам, їх пов’язаним особам виплат будь-яких коштів або передачу цінностей прямо або опосередковано будь-яким особам за перехід на отримання послуг поза межами Сервісу;
8.1.5. розповсюдження недостовірної інформацію про послуги, які надаються іншими Сервісами та їх ціну;
8.1.6. вводити в оману клієнтів стосовно власних послуг та їх ціни;
8.1.7. поширювати неправдиві твердження, що дискредитують  Адміністратора.
8.2.      У випадку виявлення Адміністратором порушень передбачених п. 8.1 цього Договору, Адміністратор стягує з Фахівця за кожен виявлений випадок штраф у розмірі недоотриманих грошових коштів в розмірі вартості 40 сесій Фахівця з клієнтом. Порушення можуть бути зафіксовані скрінами екранів, програмними засобами  чи будь-яким іншим розумним засобами.
8.3.      Фахівець несе повну відповідальність за незаконний доступ та здійснення несанкціонованого втручання у роботу комп’ютерів, систем та комп’ютерної мережі відповідно до чинного законодавства України та отримання третіми особами доступу до конфіденційної інформації або інформації про надані послуги за цим договором.
8.4.      Сторони визнають недопустимим:Під недоброчесною роботою Сторони розуміють:
8.4.1. переходити межі допустимої етичної поведінки;
8.4.2. переходити на особистості та особисті образи;
8.4.3. використовувати ненормативну, образливу, обсценну лексику;
8.4.4. використовувати лексику і поведінку, яка перебуває поза нормальним стилем спілкування;
8.4.5. будь-яка інша поведінка або висловлювання, які виходять на рамки моральних засад суспільства та загально-прийнятої моделі поведінки.
8.5.      В випадку порушення п. 8.4.  Договору Адміністратор має право розірвати відносини з Фахівцем, видалити його сторінку із Сервісу та інші дані про такого фахівця, які розміщені на Сайті.

  1. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ

9.1.      Сторони звільняються від невиконання, неналежного виконання умов даного договору якщо таке невиконання, неналежне виконання сталось через обставини непереборної сили або обставини, які Сторони не могли передбачити до укладення даного Договору.
9.2.      До обставин непереборної сили Сторони відносять наступні: пожежа, катастрофа, стихійне лихо, війна, воєнні дії, витік газу, відсутність електроенергії, відсутність Інтернету з технічних причин, що не залежать від волі та можливостей Сторін (відключення Інтернет через відсутність оплати не вважається обставиною непереборної сили), зміни у законодавстві, що впливають на виконання даного Договору.
9.3.      Сторона, яка посилається на обставини непереборної сили, зобов’язується протягом 48 годин з моменту їх настання повідомити другу Сторону про настання таких обставин, а у випадку відсутності електроенергії та/або Інтернету не пізніше ніж за годину до початку сеансу з Користувачем.
9.4.      Належним підтвердженням обставин непереборної сили Сторони вважають довідку з Торгово-промислової палати, відповідний Акт з енергетичної служби та/або особи, яка надає Інтернет послуги.
9.5.      Сторони стверджують, запевняють та гарантують, що наявні (або існуючі в подальшому) військовій дії на території України та введений (продовжений) воєнний стан не будуть використані ними, як підстава для затягування або ухилення чи перешкода, у тому числі з підстав наявності непередбачуваних (форс-мажорних) обставин, від виконання ними власних зобов’язань за цим договором.

  1. КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ

10.1.    Сторони визнають, що вся інформація, яка прямо і опосередковано відноситься до виконання цього Договору, так само як і інформація яку надає кожна із Сторін або будь-яка третя сторона, що має відношення до Сторін, що не є загальнодоступною і стала відомою Сторонам у результаті укладення та/або виконання даного Договору, вважається конфіденційною. Крім того, для цілей цього Договору конфіденційною вважається інформація, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з даним видом інформації, у зв’язку з цим є конфіденційною та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів, що вживаються Сторонами щодо збереження її секретності.
10.2.    Сторони  зобов’язується не розголошувати та не розкривати конфіденційну інформацію третім особам і не використовувати її в будь-яких цілях інакше, ніж в цілях належного виконання цього Договору, як протягом строку його дії, так і після його припинення.

  1. ПРАВА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ

11.1.    Усі права на контент, який розміщено на Сайті/Сторінках, а також всі матеріали, належать Адміністраторові.
11.2.    Права інтелектуальної власності на матеріали, контент на Сайті або на інших ресурсах, доступ до яких надано Адміністратором, зокрема, але не виключно, зображення, відео, логотипи, графіка, звуки, належать Адміністратору.
11.3.    Адміністратор також може використовувати об’єкти права інтелектуальної власності, що можуть належати іншим особам, на підставі відповідної ліцензії, договору чи іншої законної підстави.
11.4.    Якщо в результат надання послуг виникають об’єкти інтелектуальної власності, то Фахівець зобов’язується передавати Адміністратору такі результати. Спосіб передачі результатів визначається за погодженням між Сторонами, включаючи, але не обмежуючись, результати можуть бути передані за допомогою електронної пошти, продуктами компанії Google, шляхом розміщення на сервері Адміністратора, або сервері, вказаному Адміністратором, що належить третім особам, або шляхом передачі на матеріальному носії і т.д.
11.5.    Оскільки всі об’єкти інтелектуальної власності виконуються Фахівцем на замовлення Адміністратора, то до Адміністратора переходять виключних майнових прав автора на створені Фахівцем на замовлення об’єкти інтелектуальної власності.

  1. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

12.1.    В разі виникнення спорів Сторони вживатимуть заходи досудового врегулювання спорів.
12.2.    До правовідносин між сторонами за цим Договором застосовується матеріальне право України.

  1. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ

13.1.    Договір діє протягом строку надання послуг, а в частині оплати – до повного розрахунку між Сторонами.
13.2.    Адміністратор має право в односторонньому порядку розірвати цей Договір у випадку:
13.2.1. невиконання Замовником своїх обов’язків за цим Договором;
13.2.2. передбачених розділом 8 цього Договору.

  1. ІНШІ УМОВИ

14.1.    Приєднуючись та акцентуючи умови цього Договору, Замовник надає Адміністраторові право на збирання, обробку та зберігання своїх персональних даних.
14.2.    Адміністратор може змінити умови цього Договору в односторонньому порядку в будь-який час шляхом публікації нової версії тексту цього Договору. Користувач/Замовник перед кожним використанням Сайту перевіряє актуальну версію правил і продовжуючи використовувати цей Сайт погоджується на будь-які зміни. У випадку незгоди зі зміненими умовами Замовник має право розірвати Договір в односторонньому порядку

  1. РЕКВІЗИТИ АДМІНІСТРАТОР
    Компанія Psyhology.com.ua
    e-mail: psyhology.com.ua@gmail.com